• Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025

          • ·        Szanowni Rodzice !

            Informujemy, że  1.02.2024 roku rozpoczynamy rekrutację do oddziałów przedszkolnych i klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025.

            Wnioski o przyjęcie dziecka  można  pobrać w sekretariacie szkoły  lub ze strony internetowej. Należy je  złożyć do  8.03.2024r. do godz. 15.00 w sekretariacie szkoły.

            Przypominamy jednocześnie, że kolejność składania wniosków nie ma wpływu na rekrutację.

            Aby poznać szczegóły rekrutacji i pobrać wnioski, należy kliknąć w poniższy link: 

             

          • XIII Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

          • ​​​​

            W dniu 15 stycznia 2024 r. nasza szkoła otrzymała po raz kolejny Dyplom Uznania za aktywny udział w akcji edukacyjnej XIII ŚDTM.
            W dniu 17 listopada oraz 20 listopada uczniowie na lekcjach matematyki zgodnie ze scenariuszami zamieszczonymi na platformie sprawdzali swoją znajomość tabliczki mnożenia. Najbardziej spodobała się matematyczna "Skakanka". Na przerwach komisje uczniowskie egzaminowały chętne osoby dorosłe (nauczycieli, pracowników szkoły oraz rodziców). W młodszych klasach dzieci kolorowały i rozwiązywały matematyczne łamigłówki.

          • Ambroży Kleks byłby dumny?

          • Tegoroczni czwartoklasiści po lekturze „ Akademii pana Kleksa” Jana Brzechwy  podjęli się wykonania różnorodnych dodatkowych zadań. Owocem ich pracy, głównie w zespołach, były m.in. makiety przedstawiające akademię, projekty szkoły marzeń, teatrzyki kukiełkowe, w których wystawione zostały przygody szpaka Mateusza i Adasia w psim raju. Powstały też kalambury i gra planszowa dla dwunastu graczy z listą ponad stu pytań z lektury.

            Zaangażowanie i pomysłowość godne podziwu? Bez dwóch zdań. Satysfakcja? Gwarantowana- i dla twórców, i dla odbiorców. 

          • #CodeWeek 2023

          • W dniach od 8 – 22 października nasza szkoła brała udział w wydarzeniu # CodeWeek oraz w grudniu w akcji Godzina Kodowania. W ramach tej inicjatywy nauczyciele Infomatyki i Robotyki zgłosili dwa wydarzenia „Drukarka 3D - od projektu do wydruku” oraz „ Kodowanie obrazu”.
            Na lekcjach informatyki uczniowie starszych klas tworzyli własne projekty, poznając program TINKERCARD, w którym mogli sami zaprojektować, a następnie wydrukować przy pomocy drukarki 3D swoje prace. Uczniowie klas I- III oraz przedszkolaki  w czasie kodowania na macie wykorzystali wydrukowane żetony. Młodsi uczniowie w formie zabawy: kodując zarówno na macie, komputerze jak i  na kartkach rozwijali podstawowe pojęcia programistyczne oraz logiczne myślenie. Dzieci miały również okazję zobaczyć i poznać działanie drukarki 3D.